
Certana
Functionaliteiten

Personenbeheer
Alle contactgegevens en bijhorende informatie en documenten kunnen hier opgeslagen en aan elkaar gekoppeld worden.

Polisbeheer
Maak hier nieuwe polissen op, beheer uw bestaande polissen, koppel alle relevante documentatie aan de polis.

Schadebeheer
Alle schadeaangiftes en bijhorende informatie, documenten en contacten zoals experten, advocaten, maatschappijen, … kunnen hier beheerd en gelinkt worden.

Tekstverwerker
Stel je eigen brieven, sms’en, rapporten en e-mails op en sla ze op als templates. Hierdoor hoef je je standaardteksten niet steeds opnieuw te typen en bespaar je veel tijd!

Rapportering
Gemakkelijk en overzichtelijk cijfers raadplegen? Met deze functie kan je zelf lijsten en grafieken opmaken in slechts enkele kliks!

Contextuele uitwisseling
Vraag modules van maatschappijen op (bv. offerteaanvragen) en de gegevens worden automatisch ingevuld in de gekozen velden. Zo hoeft u alles maar één keer in te vullen.

Bloc retours
Documenten of informatie over klanten, schade of producten worden ingelezen en kunnen gemakkelijk naar de maatschappijen doorgestuurd worden.

Digitale archivering
Met Insudoc sla je scans, foto’s en andere documenten op en voeg je ze toe aan een dossier, contactpersoon of polis.

Klantenportaal
De klant kan via “E-broker” inloggen en alle gedeelde documenten (bv. offertes, polissen,..) raadplegen en digitaal tekenen. Ook schade-aangiftes indienen en berichten versturen behoort tot de mogelijkheden.

Agenda
Maak workflows en voeg die toe aan uw agenda. De taken worden automatisch ingepland op basis van de gekozen workflow.
Door de koppeling met Microsoft Exchange en Outlook worden agendapunten en taken in beide applicaties bijgehouden; wat ook synchronisatie met je smartphone mogelijk maakt.

Facturatie
Vanuit Certana kan je premiefacturen raadplegen en tussentijdse facturen opmaken.
Daarnaast kan een onafhankelijk makelaar makkelijk betalingen opvolgen, automatische herinneringen uitsturen, premies doorstorten naar de maatschappij, commissies controleren, rekeningen voor uw agenten aanmaken, contantes betalen, enzovoort.

Boekhouding
Alle transacties worden automatisch in je boekhouding geregistreerd. Op die manier behoud je het overzicht over alle inkomsten en uitgaven. Zelfs de transacties die niets met verzekeringen te maken hebben kan je er beheren.
Btw-aangiftes genereren, boekjaren afsluiten, balansen genereren, elektronische bankafschriften … het behoort allemaal tot de mogelijkheden.

Borderelbeheer
Bij het vervallen van de termijnen van een premie kan je automatisch nieuwe premies berekenen en vervaldagberichten aanmaken. De koppeling met de agenda zorgt ervoor dat deze gemakkelijk bij te houden zijn.

Kwitanties
De mogelijkheid tot integratie met uw vervaldagadministratie laat toe dat kwitanties automatisch en op tijd worden aangemaakt.

Commerciële analyse
Met de module CAT kan je analyses maken van uw portefeuille en op basis daarvan commerciële acties lanceren.
Stel analyse samen en laat ze op regelmatige tijdstippen automatisch bezorgen in uw mailbox. Zo krijg je tussentijds zicht op uw belangrijkste business ratio’s.